PCS

Novosti

Poduzetnički centar Samobor je pod pokroviteljstvom Grada Samobora, u Gradskoj vijećnici Grada Samobora,  14. veljače organizirao seminar na temu Marketing na društvenim mrežama.

Riječ je o drugom seminaru iz ciklusa Programa za dodjelu potpora poduzetničkim potpornim institucijam i udruženjima obrtnika na području Zagrebačke županije za 2017. godine, na koji je Poduzetnički centar Samobor uspješno kandidirao projekt pod naslovom PES – Poslovna edukacija Samobor. Uz Zagrebačku županiju, projekt je sufinanciran i od Grada Samobora. Partner u projektu je Udruženje obrtnika Samobor.

Direktor Poduzetničkog centra Samobor Željko Radovanić, uvodno je pozdravio okupljene sudionike.  Poželio je svima kvalitetan rad u prigodi Valentinova, zbog čega je svakom sudioniku seminara poklonjen  Valentinovski kolač, kao znak komunikacije i stvaranja odnosa.

Seminar je održao g. Marko Hrnjak, jedan od četiri certificirana Google trenera u Republici Hrvatskoj  i voditelj digitalnih sadržaja Otvorenog učilišta Algebra.

Seminar se organizirao sa svrhom unapređenja i stvaranja  učinkovite, povoljne i brze reklame, kojom se povećava prodaja i izgrađuje ugled na tržištu.

 

Teme seminara su pobudile veliki interes sudionika – predstavnika gradskih institucija (Grad Samobor, Pučko otvoreno učilište, Centar za mlade – Bunker, Javna ustanova Zeleni prsten, Gradska knjižnica)  te  vlasnika manjih poduzeća i obrta. Seminaru je nazočilo 23 sudionika.

 

Kroz praktične primjere korištenja marketinga na društvenim mrežama te besplatne alate, objašnjen je put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva te su dani savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.

SAM_3045