PCS
Novosti
Poduzetnički centar Samobor je pod pokroviteljstvom Grada Samobora, u Gradskoj vijećnici Grada Samobora, 14. veljače organizirao seminar na temu Marketing na društvenim mrežama.
Riječ je o drugom seminaru iz ciklusa Programa za dodjelu potpora poduzetničkim potpornim institucijam i udruženjima obrtnika na području Zagrebačke županije za 2017. godine, na koji je Poduzetnički centar Samobor uspješno kandidirao projekt pod naslovom PES – Poslovna edukacija Samobor. Uz Zagrebačku županiju, projekt je sufinanciran i od Grada Samobora. Partner u projektu je Udruženje obrtnika Samobor.
Direktor Poduzetničkog centra Samobor Željko Radovanić, uvodno je pozdravio okupljene sudionike. Poželio je svima kvalitetan rad u prigodi Valentinova, zbog čega je svakom sudioniku seminara poklonjen Valentinovski kolač, kao znak komunikacije i stvaranja odnosa.
Seminar je održao g. Marko Hrnjak, jedan od četiri certificirana Google trenera u Republici Hrvatskoj i voditelj digitalnih sadržaja Otvorenog učilišta Algebra.
Seminar se organizirao sa svrhom unapređenja i stvaranja učinkovite, povoljne i brze reklame, kojom se povećava prodaja i izgrađuje ugled na tržištu.
Teme seminara su pobudile veliki interes sudionika – predstavnika gradskih institucija (Grad Samobor, Pučko otvoreno učilište, Centar za mlade – Bunker, Javna ustanova Zeleni prsten, Gradska knjižnica) te vlasnika manjih poduzeća i obrta. Seminaru je nazočilo 23 sudionika.
Kroz praktične primjere korištenja marketinga na društvenim mrežama te besplatne alate, objašnjen je put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva te su dani savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Najnoviji komentari