PCS

Novosti

Probali ste oglašavati se na Facebooku ali niste zadovoljni rezultatima? Ne znate baš najbolje postaviti kampanje niti kako radi Facebook algoritam, a poseban problem su česte promjene kompleksnih mogućnosti oglašavanja koje ne stižete proučavati.

Ako vam ovo zvuči poznato vrijeme je da preuzmete kontrolu nad svojim oglasima. Vaše prosječne kampanje možete pretvoriti u vrhunske, baš onako kako se to radi u najboljim digitalnim marketinškim agencijama.

S obzirom na to da je Facebook najjača društvena mreža na svijetu, Facebook oglašavanje je  je daleko povoljnije u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija poput TV-a, novina ili billboarda. Zato smo pripremili radionicu na kojoj ćete naučiti praktične trikove koje koriste veliki brendovi kako bi dospjeli do svojih potencijalnih klijenata.

Kome je radionica namijenjena

  • Svima koji ne mogu ili ne žele plaćati drugima za izradu kampanja,
  • Svima koji želite imati stalnu kontrolu nad oglasima i budžetom,
  • Svima koji nemaju vremena za stihijsko učenje i istraživanje kompleksnog Facebook-a i njegovih opcija za oglašavanje,
  • Svima koji trebaju brzi pomak u rezultatima.
  • Zaposlenicima u prodaji i marketingu
  • Malim i srednjim poduzetnicima
  • Community managerima
  • Start up zajednici
  • Svima koji sudjeluju u kreiranju i provođenju digitalne marketinške strategije

Teme radionice:

  • Što je Facebook oglašavanje?
  • Po čemu se Facebook oglasi razlikuju od ostalih oglasa na Internetu
  • Različiti tipovi oglasa – Facebook Ad, Sponsored Story…
  • Priprema oglasa (vizual i tekst) – “tips and tricks”
  • Mogućnosti targetinga
  • “Kreativni” targeting
  • Upravljanje budžetom – kako rasporediti klikove
  • Upravljanje cijenom oglasa – kako za manje dobiti više
  • Praćenje rezultata oglasa – Facebook Insights, Google Analytics

VODITELJICA  RADIONICE

Radionicu će voditi Anita Sedlić, stručnjakinja za digitalni marketing i komunikaciju u CC Realu, tvrtki koja upravlja shopping centrima City Center one West, East i Split te shopping centrom Max City Pula. Svoje prve korake na području digitalnog marketinga napravila je već tijekom studentskih dana, a znanja i vještine potom je brusila u agencijskom okruženju radeći kao content manager na kreiranju i provođenju digitalnih strategija za renomirane domaće i međunarodne brendove.

Više o profesionalnom iskustvu predavačice možete pronaći na:

https://www.linkedin.com/in/anita-sedli%C4%87-5255b574/?originalSubdomain=hr

SUDJELOVANJE

Sudjelovanje na radionici je besplatno. Zbog epidemiološke situacije broj sudionika ograničen je na 20.

PRIJAVE

Krajnji rok za prijavu je do utorka  16. studenog 2021. Za pitanja i prijavu molimo kontaktirajte Renatu Razum (renata@pcsamobor.hr, + 385 91 3325 348)

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA:

Radionica će se održati u srijedu. 17. studenog 2021. u konferencijskoj dvorani Malog Tehnopolisa Samobor, 1. kat. Adresa je Ulica Vladka Mačeka 7, Samobor, a početak u 17 sati. Predviđeno vrijeme trajanja radionice je 2 sata.

*Prilikom organizacije edukacija poštivat će se sve epidemiološke mjere sukladno preporukama.

FACEBOOK oglasi