PCS

Novosti

TikTok je aktualna i najpopularnija platforma društvenih medija za razmjenu videozapisa na svijetu.  U ovom trenutku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Sadržaj čine kratki video formati jednostavni za korištenje i postoji bezbroj načina kako se kreativno izraziti i time privući ciljanu publiku.

Mnoge svjetske kompanije koriste TikTok kao kanal komunikacije s kupcima svih dobnih skupina. Ako želite iskoristiti potencijal novog kralja društvenih mreža, pridružite nam se na seminaru na kojem ćemo otkriti kako koristiti platformu TikTok u poslovne i marketinške svrhe.

Cilj seminara:

Cilj seminara je potaknuti sudionike da budu među prvima koji koriste platformu u marketinške svrhe. Osim pozicioniranja vlastitog branda kao trendsetera, cilj je iskoristiti povoljnu trenutnu situaciju kada TikTok još uvijek nije zagušen brojnim drugim oglašivačima.

Namjena seminara:

Seminar je namijenjen osobama koje održavaju poslovne profile na društvenim mrežama, komuniciraju u poslovne svrhe preko platforme Tik Tok, oglašavaju se na Tik Toku ili žele započeti s oglašavanjem, zaposlene u odjelima odnosa s javnošću, djelatnike i voditelje odjela marketinga, korisničke podrške i prodaje, direktore i vlasnike malih i srednjih poduzeća, voditelje ureda i tajnice, privatne iznajmljivače i pružatelje turističkih usluga, voditelje i djelatnike turističkih zajednica, djelatnike turističkih agencija, sve koji se bave ili se žele baviti web oglašavanjem i community managementom.

Sadržaj seminara:

  • Što je TikTok?
  • Zašto TikTok?
  • Statistika TikToka
  • Preuzimanje aplikacije i registracija
  • Business vs Personal profil
  • FYP – što je i zašto je važan
  • Kako postaviti dobar opis profila
  • Kako biti savršena kompanija na TikToku?
  • 3 savjeta za TikTok u poslovne svrhe
  • Što kompanije mogu objavljivati na TikToku?
  • Ne snimajte reklame, snimajte TikTokove
  • Strategija dobrog profila
  • Praktični dio – proces snimanja, editiranja i objave TikTok videa

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija alata, praktični dio kroz korištenje osobnih mobilnih uređaja.

Predavač:

Dario Marčac ima 26 godina i TikTok je senzacija s pola milijuna pratitelja, a broj svakodnevno raste. On se nalazi u Top 10 Balkan TikTokera i organizator je prvog TikTok meet-upa u Hrvatskoj. Svojim duhovitim sadržajem na spomenutoj društvenoj mreži te brojnim izazovima kojima uveseljava mnogobrojnu publiku, Dario se istaknuo kao jedan od najpopularnijih domaćih TikTokera. Osnivač je Crew zajednice u kojoj je okupio najutjecajnije TikTok kreatore u regiji, te kroz nju vodi i kanale za nekoliko brendova koji su među prvima prepoznali snagu TikTok platforme koja je najbrže rastuća, a čiji je koncept drugačiji od Instagrama i Facebooka. Bio je gost mnogih konferencija i festivala, između ostalog i kao najmlađi predavač na Weekend Media Festivalu 2021. u Rovinju.

Više o profesionalnom iskustvu predavača možete pronaći na:

https://www.linkedin.com/in/dariomarcac/

Mjesto i vrijeme:

Radionica će se održati u utorak, 24. svibnja na lokaciji Mali tehnopolis Samobor, Ulica V.Mačeka 7, od 17-19 sati.

Sudjelovanje na radionici i prijave:

Radionica je besplatna za sve polaznike uz prethodnu prijavu putem maila renata@pcsamobor.hr .

 

TIKTOK U POSLOVNE SVRHE